Laser Machine Service to przede wszystkim niezawodny serwis maszyn Trumpf, z możliwie najkrótszym czasem reakcji, poparty wieloletnim doświadczeniem w obsłudze serwisowej wycinarek laserowych marki Trumpf.
W świadczeniu serwisu dla naszych klientów skupiamy się przede wszystkim na tym, aby zminimalizować potencjalne przestoje maszyn, spowodowane ich awarią do koniecznego minimum.
Dlatego też w pierwszej kolejności zawsze podejmujemy kontakt telefoniczny z obsługą wycinarki, tak aby móc wstępnie zdiagnozować problem już na tym etapie. Po takiej konsultacji serwisant może wytypować elementy, których awarię podejrzewa, tak aby zabrać ze sobą na usługę serwisową elementy na podmianę.
Jeśli wymiana przynosi skutek, wówczas pozostawiamy u klienta element serwisowy, aż do momentu sprowadzenia nowego. W ten sposób unikamy przestoju maszyny związanego z koniecznością czekania na nowy element.
Minimalizacji przestojów maszyny
Otoczenia maszyny fachową opieką serwisową na podstawie umowy serwisowej
Minimalizacji kosztownych wymian części, poprzez rekomendowanie klientom sprawdzonych zamienników
Mamy zespół wykwalifikowanych serwisantów, doświadczonych w obsłudze wycinarek laserowych Trumpf, którzy przeprowadzają zarówno okresowe przeglądy maszyn, które pomagają w utrzymaniu maszyny w dobrym stanie, jak i serwisy doraźne związane ze zgłoszeniem awarii. Nieważne z czym w swojej maszynie masz problem, my postaramy się go rozwiązać. Przeprowadzamy również relokacje maszyn na terenie Polski, jak i zagranicą.
Przeglądy okresowe maszyn
Serwis doraźny
Relokacje maszyn
Remonty maszyn
umowę serwisową, w której klient deklaruje wykonywanie cyklicznych przeglądów maszyny, dzięki czemu ma obniżone stawki serwisowe
Otoczenia maszyny fachową opieką serwisową na podstawie umowy serwisowej
fachowy serwis
szybki czas reakcji- staramy się ograniczać do minimum przestoje maszyn
możliwość powierzenia całej opieki serwisowej nad swoją maszyną jednej firmie – od serwisu, przeglądów po relokacje i remonty
konkurencyjne stawki serwisowe,
możliwość zakupu części zamiennych
Podczas konsultacji zapytamy o jakie materiały o jakich grubościach planujesz obrabiać w swojej firmie, jaki efekt będzie dla Ciebie satysfakcjonujący. Istotną informacją dla nas będzie również jakie produkty produkuje lub planuje produkować Twoja firma. Zebrane informacje pomogą nam dobrać urządzenie korespondujące w Twoimi oczekiwaniami.
Ale najpierw prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i pozostawienie swojego imienia i nazwiska, nazwy firmy oraz telefonu i maila kontaktowego.
01
Wyślij formularz kontaktowy
02
W ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Tobą w celu zebrania dodatkowych informacji
03
W dogodnym dla Ciebie terminie umówimy się na konsultację lub pokaz działania urządzenia